صندوق قرض الحسنه شهید صوفی

سعی می کنیم در مشکلات مالی ، همراه شما باشیم.

صندوق قرض الحسنه شهید صوفی

سعی می کنیم در مشکلات مالی ، همراه شما باشیم.

جمعـی از آدم های باحـال و دوست داشتنـی به نیت اول کار خیر و سپس رفع مسائل اقتصادی و مـالـی خـود ، ایـن صنـدوق را بـا کمـک هـم مـی چـرخـانند.

پاسخ به سوالات (بخش اول)

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۰۴ ب.ظ

س اول : مشخصات مسئولین صندوق و روش ارتباط با آنها

ج اول : مسئولین صندوق {آشنائی با صندوق} در دوره دوازدهم که در مجمع آدر 98 اتتخاب گردیدند با پیام خدمت تمامی اعضاء ارسال گردید که در صورت نیاز شماره این عزیزان به دوستان متقاضی با پیام ارسال خواهد شد. ضمنا فعلا سعی شده هیچ نامی (اعضاء و مسئولین) در وبلاگ بیان نشود.

س دوم : نحوه خروج از هر سهم چگونه است؟

ج دوم : جهت عدم کاهش ورودی صندوق و تحقق برنامه واریزی وام اعضاء ، مطابق مصوبه و اساسنامه، تسویه یا انصراف هر سهم ، پایان واریزی(اقساط و پس انداز) همان سهم می باشد.

س سوم : وضعیت کارمزد های دریافتی

ج سوم : مطابق اساسنامه کارمزد جهت هزینه های صندوق دریافت می گردد. که درصورت تسویه کلیه اعضای صندوق(انحلال صندوق) ، مانده کارمزد به امور خیریه واریز می گردد. لازم به ذکر است مانده کارمزد همه ماه بصورت یک منبع دیگر ، بعنوان وام به اعضاء پرداخت می گردد. انشاء الله در پایان دوره دوازدهم به عنوان جایزه خوش حسابی به اعضای خوش حساب بخشی از کارمزد دریافتی عودت داده خواهد شد.

س چهارم : لطفا به خوش حساب ها جایزه بدهید تاثیر این کار بر روند واریز اعضا بسیار اثرگذارتر است.

ج چهارم : همانطوریکه در جواب سوال قبلی بیان شده انشاء الله هدیه نیز پایان دوره واریز می گردد ولی در طول دوره نیز تشویقات خوبی در نظر گرفته شده است که به بصورت مفصل در وبلاگ {مزایای خوش حسابی برای اعضاء مورخ 25-12-98} بیان شده است که بنظر می رسد خیلی مهمتر از پرداخت هدیه می باشد. اگر مشوق دیگری در نظر دارید بفرمایید.

س پنجم : اساسنامه چگونه قابل دسترس است

ج پنجم : معمولا اساسنامه ها شرکتها به راحتی قابل دسترس نمی باشند ولی هر یک از اعضاء که تمایل دریافت آن را دارد ایمیل خود را برای بنده ارسال نماید.

س ششم : امکان جستجو در وبلاگ وجود ندارد.

ج ششم : ظاهرا جستجوی تمامی صفحات وبلاگ در یک مرحله وجود ندارد ولی با ctrl+f می توان یک صفحه را جستجو نمود.

س هفتم : آیا می توان مانند بعضی از بانک ها وام دریافتی بیمه اختیاری شود تا در صورت فوت وام گیرنده توسط بانک مابقی قسط واریز شود؟

ج هفتم : این امر بعلت اینکه صندوق ثبت نشده ( به اصلاح حقوقی نیست) فعلا امکان پذیر نمی باشد که توسط بازرس صندوق در حال پیگیری می باشد اما در صورت فوت اعضاء (بعد از سالیان سال) مطابق اساسنامه در صورت بدهکاری فرد متوفی به صندوق از طریق مانده کارمزد تسویه می گردد.

 

منتظر سوالات شما از طریق پیام یا وبلاگ هستیم -  مدیرعامل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۱
shahid soufi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">